tisdag 5 augusti 2014

Shiloh och Jackson

  

Jag förmodar att alla är bekanta med vår "favorit" douchelord Jackson Ripley, vars ordförråd verkar cirkulera kring olika synonymer av sex, bröst och rumpor. Jag kan, med handen på hjärtat, erkänna att jag aldrig i mitt liv skulle tro att Jackson  hade ett större djup än en regnpöl i Sahara ... men jag verkar ha blivit motbevisad! Så vem är det då som har lockat fram denna nya känslosamma sida ur Jackson? Jo, ingen annan än den hittills relativt spotlight-skygga regnbågskillen Shiloh Hudson! Ja. Ni har förstått rätt. Jackson spelar i den andra ligan, tycker mer om Fred Astaire än Ginger Rogers och han älskar att 'tappa' tvålen i duschen. När jag tänker efter, så förklarar det en hel del. Jacksons överdrivna besatthet av kvinnors kroppar (hans instagram är ett bra alternativ?! You sexcist ass.) är ett tydligt försök att dölja hans homosexualitet. Men det verkar som om kärleken till Shiloh är tillräckligt stark för att driva honom ut ur garderoben!

Det har tidigare gått rykten om att Shiloh ska ha något fuffens för sig med en fotolärare på skolan, men det har tystats ner helt nu när den här "förbjudna" romansen har blommat upp... fast honestly, så verkar det bara vara som om det är Jackson som verkar se den som förbjuden. Har han glömt att nästan hela Alpha var en stor homosexuell orgie för inte speciellt länge sedan tack vare Milton, Alec, Ezra, Jayson osv? News flash Jackson, jag tror ingen direkt bryr sig. Shiloh och Jackson har setts tillsammans väldigt mycket senaste tiden, och fåglar har även kvittrat in i mitt gudomliga öra om att det varit en hel del bråk. Just för att Shiloh vill göra deras kärlek officiell, skriva den i stjärnorna osv osv - medan Jackson tvekar just för att han är rädd för att kravla ur det bekväma mörkret i garderoben. Hur länge kommer Shiloh att orka med att Jackson tvekar? När kommer han gå vidare? Vi har sett honom mysa tillsammans med både Elliott Hawkes (är inte han Shilohs bästa vän Celias crush? aj aj Shiloh!), gamla vännen (och ex flamman!) Benji Kovacs samt Eli Walker - som förövrigt också är en av hans 'bästa väns' kärleksintressen. Shiloh verkar ha smak för bästa vännens meny...

Hursomhelst så känner iallafall jag en sorts tillfredsställelse över att få ett slags mer djup på Jackson - varsågod Jackson, en medalj bara till dig:



Däremot så känner jag att han kanske borde sluta vara sådan mes, och inte låta Shiloh glida mellan fingrarna. Jackson har haft en lång historia med att låta absolut ALLA glida mellan hans fingrar, så kanske dags att han börjar man up about it?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar